وزیر خارجه کشورمان در پیامی درپی زلزله در ونزوئلا با ملت و دولت این کشور ابراز همدردی و همبستگی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: از وقوع زمینلرزه در ونزوئلا عمیقاً متأثر و اندوهگین هستیم. صمیمانهترین مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ونزوئلا، بهویژه خانوادههای جانباختگان، ابراز میکنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع و کامل داریم. در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده و آمادگی دارد هرگونه کمک و حمایت لازم را در اختیار آنان قرار دهد.
۳۱۰۳۱۰