دارندگان این تلفن‌همراه غرامت می‌گیرند

ٖاپل پس از سال‌ها به دارندگان سری آیفون ۷ غرامت می‌پردازد.

دارندگان این تلفن‌همراه غرامت می‌گیرند

به گزارش کاویان گلد و براساس گزارش زومیت، سری آیفون ۷ از جهات مختلف محصولی مهم برای اپل بود؛ موبایلی که برای اولین‌بار مقاومت در برابر آب و دوربین تله‌فوتو را در مدل پلاس ارائه می‌کرد؛ اما برخی از کاربرانش از نقص Loop Disease رنج می‌بردند. اپل اکنون موافقت کرده است که به دارندگان آسیب‌دیده غرامت پرداخت کند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *