از آنجایی که نسخه رایگان ChatGPT امکان استفاده بسیاری از قابلیتهای پیشرفته را برای کاربران فعال میکند؛ این سوال به وجود میآید که آیا هنوز نسخه پلاس آن با قیمت ماهانه ۲۰ دلار و نسخه پرو با قیمت ۲۰۰ دلار ارزش خرید دارند؟
تینا مزدکی_از زمان عرضه عمومی چتجیپیتی (ChatGPT) در سال ۲۰۲۲، این ابزار، یکی از ابزارهای هوش مصنوعی پرکاربر جهان شده است. با گسترش قابلیتها و افزایش تقاضا، شرکت OpenAI سه نسخهی مختلف از این ابزار را در اختیار کاربران قرار داده است که شامل نسخهی رایگان، نسخه پلاس (Plus) با قیمت ماهانه ۲۰ دلار و نسخهی حرفهای پرو (Pro) با هزینهی ماهانهی ۲۰۰ دلار میشود. اما با توجه به اینکه نسخهی رایگان هماکنون بسیاری از ویژگیهای پیشرفته را در خود جای داده، این پرسش پیش میآید که آیا پرداخت هزینه برای نسخههای پولی هنوز توجیهپذیر است یا نه؟ در این گزارش، به بررسی کامل تفاوتها و مزایای هر یک از این نسخهها میپردازیم.