روابط‌عمومی‌ها در برابر رسانه‌های باج‌گیر بایستند / تضعیف رسانه‌های مجوزدار به‌واسطه تقویت رسانه‌های بی‌هویت

محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز روابط‌عمومی که با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران و به میزبانی استانداری تهران برگزار شد، بر ضرورت بازتعریف کارکردهای روابط‌عمومی در شرایط نوین ارتباطی و رسانه‌ای تأکید کرد.

روابط‌عمومی‌ها در برابر رسانه‌های باج‌گیر بایستند / تضعیف رسانه‌های مجوزدار به‌واسطه تقویت رسانه‌های بی‌هویت

به گزارش کاویان گلد، وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:«کار روابط‌عمومی، بیش و پیش از آنکه معطوف به مسئولان باشد، با مردم است. مأموریت اصلی روابط‌عمومی‌ها، مدیریت مؤثر ارتباط میان افکار عمومی و دستگاه‌های اجرایی است. به‌ویژه در شهرستان‌های استان تهران که مسائل محلی و اجتماعی رنگ و بوی خاص دارند، روابط‌عمومی باید دقیقاً بداند چه موضوعی در صدر دغدغه‌های مردم قرار دارد و چگونه می‌توان به آن پاسخ گفت.»

نوروزپور افزود: «در جوامعی که با مشکلات بدخیم و پیچیده روبه‌رو هستند، زمینه شکل‌گیری شایعه، اخبار جعلی و بی‌اعتمادی عمومی فراهم‌تر است. در چنین شرایطی، روابط‌عمومی‌ها باید با به‌کارگیری تکنیک‌های حرفه‌ای ارتباطی، نقش فعال در مدیریت بحران و آرام‌سازی فضای عمومی ایفا کنند.»

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *