چند وقتی است «عشق ابدی» به یکی از بحثبرانگیزترین تولیدات فضای مجازی فارسیزبان تبدیل شده است.
به گزارش خبرآنلاین، روزنامه خراسان نوشت: این برنامه، با اجرای پرستو صالحی، تلاش میکند با تقلید از نمونههای خارجی، چند جوان را در یک جزیره زیبا گرد هم بیاورد تا بتوانند عشق زندگیشان را پیدا کنند؛ یک نمایش رقابتی همراه با لحظات بهظاهر احساسی که بیش از آنکه مفهوم واقعی عشق را بازتاب دهد، به نظر میرسد اهدافی تجاری داشته باشد.
«عشق ابدی» به لطف بازنشر گسترده در شبکههای اجتماعی مثل یوتیوب و اینستاگرام، مخاطبانی فراگیر پیدا کرده است؛ از نوجوانان و جوانانی که این برنامه را صرفا سرگرمی میدانند و از پیامدهایش غافلند تا والدینی که ممکن است آگاه نباشند چنین برنامهای چه تأثیرات فرهنگی و روانی میتواند بر ذهن مخاطب جوان بگذارد.
در این بین قطعاً نبود برنامههای جذاب در تلویزیون و نمایش خانگی در این حجم از دیده شدن و جدی گرفتهشدن این برنامه سطحی بیتاثیر نبوده است. سروشکل فرمت پر زرق و برق این نوع تولیدات، بیشتر از آنکه باعث شناخت واقعی احساسات انسانی شود، عشق را به کالایی تبدیل میکند که در خدمت جذابیتهای ظاهری و رقابتهای نمایشی قرار گرفته است.