مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: در دی ماه ۴۴۳ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرکرد ثبت و رسیدگی شد.
به گزارش کاویان گلد استان چهارمحال وبختیاری ؛ امین جهانبازی اظهار کرد: در دی ماه سال جاری، ۴۴۳ تماس با این سامانه ثبت شده است که این تماسها عمدتاً در زمینههای درخواست شن و نمک، جمع آوری زباله، سگهای ولگرد، سد معبر اصناف و لکهگیری آسفالت بوده است.
وی افزود: تعداد تماسها با این سامانه نشان از آن است که مردم از این سامانه استقبال کرده و مشکلات شهرو محله را به این سامانه انتقال میدهند و شهروندان در حفظ و بهبود وضعیت شهری مشارکت میکنند.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد بیان کرد: مطالبات مردم در سامانه ۱۳۷به کارشناسان مربوطه ارجاع و موارد مطروحه پیگیری شده است.
جهانبازی ادامه داد: شهروندان میتوانند از طریق شماره سه رقمی ۱۳۷، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۳۷۰، برنامه موبایلی ۱۳۷ و همچنین وبسایت شهرداری شهرکرد درخواستهای خود را ثبت کنند و تمامی درخواستها توسط کارشناسان مربوطه پیگیری و به سرعت رفع میشوند.