شرکت تحقیقات بازار نکس‌لوکس، سلسله رویدادهای نکس‌آپ (nexup) را با هدف آموزش و ارائه اطلاعات بازار تبلیغات برگزار می‌کند. این شرکت در سومین رویداد خود که نهم‌ مهرماه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می‌شود، به موضوع VODها و عادات رسانه‌ای مخاطبان آن‌ها می‌پردازد.

نکس‌لوکس پس از تجربه موفق رویدادهای نکس‌آپ یک و دو با موضوعاتی چون عادات رسانه‌ای نسل زد و تحول تبلیغات با تاکید بر محتوا، سومین رویداد نکس‌آپ را با تمرکز بر تبلیغات و عادات رسانه‌ای نمایش‌ خانگی برگزار می‌کند. براساس آن‌چه مدیران نکس‌لوکس عنوان کرده‌اند، رویدادهای نکس‌آپ سبک متفاوتی از رویداد و همایش‌های علمی را تشکیل می‌دهند که سه ویژگی اصلی آن‌ها داده محوری، کاربردی بودن و صحبت درباره دغدغه‌های فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات و موضوعات روز است.

لازم به ذکر است که نکس آپ، عمدتاً با سبک TED و در قالب سخنرانی‌های کوتاه 20 دقیقه‌ای اجرا و گزارش‌های متنوعی درباره بازار در آن ارائه می‌شود. مدیران نکس‌لوکس تاکید دارند که مخاطب اصلی این رویدادها، مدیران عامل، مدیران بازاریابی ، مدیران تبلیغات و مدیران برند فعال در شرکت‌های خصوصی و تجاری هستند.

سخنرانان سومین رویداد نکس‌آپ و موضوعات مورد بررسی در این رویداد

رویداد نکس‌آپ با موضوع عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD، شش سخنران دارد که هر کدام از آن‌ها درباره موضوعی مرتبط با بازاریابی، خلاقیت و داستان‌سرایی، تبلیغات در شبکه‌های نمایش‌خانگی و محصول‌محوری صحبت خواهند کرد.

میر دامون میر، مدیرعامل آژانس ارتباط خلاق Zigma8 یکی از سخنرانان این رویداد است که ارائه‌اش در خصوص خلاقیت در داستان‌سرایی با پلتفرم‌های نمایش‌ خانگی خواهد بود. سجاد نوری‌زاد، مدیرعامل آژانس مشاوره DECIDE قرار است در این رویداد درباره جایگاه محصول در VOD صحبت کند. موضوع سخنرانی محمدرضا حسنی، مدیرعامل Kenzax در سومین رویداد نکس‌آپ، بررسی نتایج تبلیغات در شبکه نمایش خانگی است.

کیوان یوسفی که مشاور بازاریابی، برندینگ و ارتباطات است، در زمینه اهمیت انتخاب درست محتوای شبکه نمایش خانگی در جایگاه برندها سخنرانی خواهد کرد. مینا نظری، مشاور بازاریابی، برندینگ و ارتباطات یکی دیگر از سخنرانان سومین رویداد نکس‌آپ‌ است و در پایان، رضا نویدی‌نکو، مدیرعامل شرکت تحقیقات بازار نکس‌لوکس به بررسی عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD خواهد پرداخت.

برای ثبت‌نام در سومین رویداد نکس‌آپ با موضوع عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD به صفحه ایوند شرکت تحقیقات بازار نکس لوکس (nexlooks) مراجعه کنید.

منبع"/>

سومین رویداد نکس‌آپ با موضوع عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD برگزار می‌شود

شرکت تحقیقات بازار نکس‌لوکس، سلسله رویدادهای نکس‌آپ (nexup) را با هدف آموزش و ارائه اطلاعات بازار تبلیغات برگزار می‌کند. این شرکت در سومین رویداد خود که نهم‌ مهرماه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می‌شود، به موضوع VODها و عادات رسانه‌ای مخاطبان آن‌ها می‌پردازد.

سومین رویداد نکس‌آپ با موضوع عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD برگزار می‌شود

شرکت تحقیقات بازار نکس‌لوکس، سلسله رویدادهای نکس‌آپ (nexup) را با هدف آموزش و ارائه اطلاعات بازار تبلیغات برگزار می‌کند. این شرکت در سومین رویداد خود که نهم‌ مهرماه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می‌شود، به موضوع VODها و عادات رسانه‌ای مخاطبان آن‌ها می‌پردازد.

نکس‌لوکس پس از تجربه موفق رویدادهای نکس‌آپ یک و دو با موضوعاتی چون عادات رسانه‌ای نسل زد و تحول تبلیغات با تاکید بر محتوا، سومین رویداد نکس‌آپ را با تمرکز بر تبلیغات و عادات رسانه‌ای نمایش‌ خانگی برگزار می‌کند. براساس آن‌چه مدیران نکس‌لوکس عنوان کرده‌اند، رویدادهای نکس‌آپ سبک متفاوتی از رویداد و همایش‌های علمی را تشکیل می‌دهند که سه ویژگی اصلی آن‌ها داده محوری، کاربردی بودن و صحبت درباره دغدغه‌های فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات و موضوعات روز است.

لازم به ذکر است که نکس آپ، عمدتاً با سبک TED و در قالب سخنرانی‌های کوتاه 20 دقیقه‌ای اجرا و گزارش‌های متنوعی درباره بازار در آن ارائه می‌شود. مدیران نکس‌لوکس تاکید دارند که مخاطب اصلی این رویدادها، مدیران عامل، مدیران بازاریابی ، مدیران تبلیغات و مدیران برند فعال در شرکت‌های خصوصی و تجاری هستند.

سخنرانان سومین رویداد نکس‌آپ و موضوعات مورد بررسی در این رویداد

رویداد نکس‌آپ با موضوع عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD، شش سخنران دارد که هر کدام از آن‌ها درباره موضوعی مرتبط با بازاریابی، خلاقیت و داستان‌سرایی، تبلیغات در شبکه‌های نمایش‌خانگی و محصول‌محوری صحبت خواهند کرد.

میر دامون میر، مدیرعامل آژانس ارتباط خلاق Zigma8 یکی از سخنرانان این رویداد است که ارائه‌اش در خصوص خلاقیت در داستان‌سرایی با پلتفرم‌های نمایش‌ خانگی خواهد بود. سجاد نوری‌زاد، مدیرعامل آژانس مشاوره DECIDE قرار است در این رویداد درباره جایگاه محصول در VOD صحبت کند. موضوع سخنرانی محمدرضا حسنی، مدیرعامل Kenzax در سومین رویداد نکس‌آپ، بررسی نتایج تبلیغات در شبکه نمایش خانگی است.

کیوان یوسفی که مشاور بازاریابی، برندینگ و ارتباطات است، در زمینه اهمیت انتخاب درست محتوای شبکه نمایش خانگی در جایگاه برندها سخنرانی خواهد کرد. مینا نظری، مشاور بازاریابی، برندینگ و ارتباطات یکی دیگر از سخنرانان سومین رویداد نکس‌آپ‌ است و در پایان، رضا نویدی‌نکو، مدیرعامل شرکت تحقیقات بازار نکس‌لوکس به بررسی عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD خواهد پرداخت.

برای ثبت‌نام در سومین رویداد نکس‌آپ با موضوع عادات رسانه‌ای و اثربخشی تبلیغات VOD به صفحه ایوند شرکت تحقیقات بازار نکس لوکس (nexlooks) مراجعه کنید.

منبع

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *