سعید جلیلی: مدیریت فرهنگی یک مدیریت عابربانکی نیست /بچه زرنگ، فیلشاه و پسر دلفینی فرصت های ما در بازارهای جهانی هستند

سعید جلیلی گفت: یکی از مهمترین بحث ها این است که بودجه فرهنگی باید در آثار فرهنگی خودش را نشان دهد اینجاست که قاعده مند کردن و استانداردسازی براساس یک منطق و قانون بسیار اهمیت دارد

سعید جلیلی: مدیریت فرهنگی یک مدیریت عابربانکی نیست /بچه زرنگ، فیلشاه و پسر دلفینی فرصت های ما در بازارهای جهانی هستند

به گزارش کاویان گلد، سعید جلیلی در دور سوم از سوالات وارد مرحله پاسخ دهی به دیگر کاندیداها شد.

اهم اظهارات جلیلی را بخوانید؛

*رئیس جمهور باید مصرف کننده حرفه ای فرهنگ باشد چون رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی است و وزارتخانه ها زیرمجموعه اوست.

*باید نقش فرهنگی را در اداره بودجه هایی که قرار است تخصیص داده شود ایفا کند.

*رئیس‌جمهور باید بتواند نقش راهبری را در فرهنگ کشور و اداره این بودجه‌های فرهنگی ایفا کند.

*مدیریت فرهنگی یک مدیریت عابربانکی نیست که پول بدهد گزارش ثمره کارهای فرهنگی مهم است و اینکه این هزاران میلیاردتومان تخصیص داده شده چه آثار فرهنگی دارد.

*یکی از مهمترین بحث ها این است که بودجه فرهنگی باید در آثار فرهنگی خودش را نشان دهد اینجاست که قاعده مند کردن و استانداردسازی براساس یک منطق و قانون بسیار اهمیت دارد برای تولید کارهایی که در عرصه فرهنگ صورت می گیرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *