به گزارش خبرآنلاین، خودروهای برقی در بازار ترکیه نیز فروش خوبی دارند و ۷٫۵ درصد از کل فروش خودروهای جدید در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده‌اند، رقمی که انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۲ به حدود ۳۰٫۴ درصد برسد.

به گفته مدیرعامل بی.وای.دی اروپا، این شرکت علاقه‌مند به ساخت کارخانه اروپایی دومی است که از سایت در حال ساخت در مجارستان، پشتیبانی می‌کند. بلومبرگ اشاره می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتر اروپایی می‌تواند به شرکت‌های چینی کمک کند تا از تعرفه‌های احتمالی که ممکن است پس از تحقیقات اتحادیه اروپا اعمال شود، دوری کنند."/>

پیشرفت قابل‌توجه صنعت خودروسازی ترکیه؛ قابل توجه خودروسازان داخل

پس از معرفی اولین خودروی ملی در ترکیه و قدرت‌نمایی این کشور در صنعت خودروسازی، حالا ترک‌ها به سراغ همکاری با غول‌های چینی رفته‌اند.

پیشرفت قابل‌توجه صنعت خودروسازی ترکیه؛ قابل توجه خودروسازان داخل

امیرمسعود عابدین_ BYD و چری می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های کارخانه‌ای کلانی در ترکیه انجام دهند؛ چرا که خودروسازان چینی به پیشرفت در سراسر جهان و رشد فروش خود در اروپا ادامه می‌دهند.

وزیر صنعت و فناوری ترکیه اخیراً تأیید کرد که دولت این کشور نه‌تنها با بی.وای.دی و چری، بلکه با سایک و گریت‌وال نیز در حال مذاکره است. ساخت کارخانه در ترکیه می‌تواند برای خودروسازان چینی بسیار سودمند باشد؛ زیرا ترکیه با اتحادیه اروپا توافقنامه اتحادیه گمرکی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، خودروهای برقی در بازار ترکیه نیز فروش خوبی دارند و ۷٫۵ درصد از کل فروش خودروهای جدید در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده‌اند، رقمی که انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۲ به حدود ۳۰٫۴ درصد برسد.

به گفته مدیرعامل بی.وای.دی اروپا، این شرکت علاقه‌مند به ساخت کارخانه اروپایی دومی است که از سایت در حال ساخت در مجارستان، پشتیبانی می‌کند. بلومبرگ اشاره می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتر اروپایی می‌تواند به شرکت‌های چینی کمک کند تا از تعرفه‌های احتمالی که ممکن است پس از تحقیقات اتحادیه اروپا اعمال شود، دوری کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *