ذوالفقار دانشی- به دلیل ممنوعیت قانونی تبلیغات انتخاباتی از صبح پنج‌شنبه ۱۴ تیر، امکان آن نبود که آمار و اتفاقاتی را که در فضای مجازی اتفاق می‌افتاد، به‌دقت تحلیل کرد. حال با مشخص شدن نتیجه انتخابات می‌توان سیر توجه مردم را به اتفاقات پنج‌شنبه ۱۴ تیر تا ظهر شنبه ۱۶ تیر با جزئیات بیشتری بررسی کرد.

در نمودار زیر، روند توجه عمومی را به مسعود پزشکیان (آبی) و سعید جلیلی (قرمز) بر اساس گوگل‌ترندز می‌بینید. نمودار بالا، روند ۷ روز اخیر و نمودار پایین، وضعیت ۲۴ ساعت اخیر را نمایش می‌دهد. نمودار ۱ - سیر توجه نسبی کاربران به پزشکیان و جلیلی در مرحله دوم انتخابات. برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید."/>

چه شد که شب انتخابات، جلیلی نتوانست از پزشکیان سبقت بگیرد؟ / نمودار

سرویس گوگل‌ترندز با نمایش سیر تغییرات توجه عموم مردم، اتفاقاتی را که در دوره ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی و برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اتفاق افتاد، بازگو می‌کند.

چه شد که شب انتخابات، جلیلی نتوانست از پزشکیان سبقت بگیرد؟ / نمودار

ذوالفقار دانشی– به دلیل ممنوعیت قانونی تبلیغات انتخاباتی از صبح پنج‌شنبه ۱۴ تیر، امکان آن نبود که آمار و اتفاقاتی را که در فضای مجازی اتفاق می‌افتاد، به‌دقت تحلیل کرد. حال با مشخص شدن نتیجه انتخابات می‌توان سیر توجه مردم را به اتفاقات پنج‌شنبه ۱۴ تیر تا ظهر شنبه ۱۶ تیر با جزئیات بیشتری بررسی کرد.

در نمودار زیر، روند توجه عمومی را به مسعود پزشکیان (آبی) و سعید جلیلی (قرمز) بر اساس گوگل‌ترندز می‌بینید. نمودار بالا، روند ۷ روز اخیر و نمودار پایین، وضعیت ۲۴ ساعت اخیر را نمایش می‌دهد.

نمودار ۱ – سیر توجه نسبی کاربران به پزشکیان و جلیلی در مرحله دوم انتخابات. برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *