ورود سلبریتی‌ها به حوزه کتاب برای ناشران جذاب است/ مزیتی که گاه کتاب‌های سطحی معرفی می‌کند

حضور سلبریتی ها در حوزه کتاب می‌تواند فرصت‌ها و تهدیدهایی را در مسئله سرانه مطالعه و محتوای کتاب ها در طولانی مدت داشته باشد. اما مسئله اصلی این است آیا حضور سلبریتی‌ها در دنیای کتاب، دروازه‌ای جدید برای گسترش فرهنگ مطالعه است یا تنها به خاطر نام‌شان راهی برای فروش بیشتر و جلب توجه؟

ورود سلبریتی‌ها به حوزه کتاب برای ناشران جذاب است/ مزیتی که گاه کتاب‌های سطحی معرفی می‌کند

ریحانه اسکندری:  همان‌طور که در گزارش – گفتگویی به موضوع ورود سلبریتی ها به حوزه کتاب پرداختیم،  کاملا مشهود است این روزها در دنیای هنر، بیان و تخیل سلبریتی‌ها دیگر تنها در قاب تلویزیون یا پرده سینما محدود نمی‌شود. این روزها، طیف قابل توجهی از سلبریتی ها به دنیای کتاب پا گذاشته‌اند؛ برخی با صدای خود کتاب‌های صوتی را روایت می‌کنند و برخی دیگر قلم به دست گرفته‌اند تا داستان‌هایشان را به صفحه‌ها منتقل کنند. اما آیا حضور سلبریتی‌ها در دنیای کتاب، دروازه‌ای جدید برای گسترش فرهنگ مطالعه است یا تنها به خاطر نام‌شان راهی برای فروش بیشتر و جلب توجه؟

در همین رابطه گفتگویی دیگر با مدیر انتشارات هیرمند، حمیدرضا باقرزاده انجام دادیم که در ادامه می‌خوانیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *