به گزارش روابط عمومی اسنپ، کمپین این سامانه در مورد آگاهی‌بخشی از سرطان پستان با شعار «تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان» از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان، همزمان با ماه اکتبر، در بخش‌های مختلفی برگزار شد. آگاهی‌بخشی به کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اسنپ از مهمترین بخش‌های این کمپین بود.

در بخشی از این کمپین، تمامی همکاران اسنپ و خانواده‌های آن‌ها برای انجام سونوگرافی و ماموگرافی رایگان و غربالگری اولیه سرطان پستان به «مرکز جامع تشخیص سرطان» واقع در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برکت دعوت شدند. این طرح تا ۱۰ آبان (پایان ماه اکتبر) برای این گروه هدف فعال بود.

آگاهی‌بخشی به همکاران اسنپ

اسنپ با همکاری موسسه‌ خیریه‌ «بهنام دهش‌پور» در بخش دیگری از این کمپین تلاش کرد تا آگاهی همکاران خود را درباره سرطان پستان، از طریق محتوای آموزشی مکتوب و ویدیویی، افزایش دهد. در این آموزش‌ها نکاتی درباره علائم اولیه‌ سرطان پستان، نحوه‌ خودمراقبتی، راه‌های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان ارائه شد.

از سوی دیگر، بازارچه‌ خیریه‌ای نیز با مشارکت این موسسه برای همکاران اسنپ در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد. عواید حاصل از این بازارچه به‌طور مستقیم به موسسه خیریه دهش‌پور و برای تامین بخشی از هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان اهدا شد.

آگاهی‌بخشی به کاربران راننده‌ اسنپ

در کمپین «آگاهی‌بخشی سرطان پستان» مهم‌ترین سرمایه‌ اسنپ یعنی کاربران راننده در نظر گرفته شدند. باشگاه رانندگان اسنپ از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی خود آگاهی‌بخشی نسبت به سرطان پستان را در دستور کار قرار داد. در این راستا، یکی از اپیزودهای رادیو اسنپ به آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در مورد این سرطان اختصاص داده شد.

کمپین ادامه دارد

لازم به ذکر است اسنپ در راستای این کمپین، هجدهمین طرح نیکوکاری‌کلاب خود را به آگاهی‌بخشی کاربران مسافر درباره سرطان پستان اختصاص داد. در این بخش از کمپین که همچنان فعال است اسنپ با همکاری موسسه‌ خیریه‌ «بهنام دهش‌پور» طرح «مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی برای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم» را در بخش نیکوکاری‌کلاب اجرا می‌کند.

کاربران مسافر می‌توانند با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون پرداخت هیچ مبلغی، در این طرح مشارکت کنند. اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به خیریه پرداخت می‌کند. در این بخش از کمپین، ضمن اجرای طرح نیکوکاری‌کلاب، مخاطبان اسنپ از طریق اطلاع‌رسانی‌های متنوع در مورد ابعاد مختلف سرطان پستان مطلع می‌شوند.

تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان

طبق آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، شایع‌ترین سرطان بین زنان در کشور سرطان پستان است. این سرطان در کل جمعیت کشور نیز با شیوع ۱۱/۳ درصدی دومین سرطان شایع گزارش شده است.

تشخیص زودهنگام سرطان پستان باعث اثربخشی درمان، کاهش عوارض درمان و کاهش مرگ‌ومیر می‌شود. این موضوع نه تنها به نفع بیماران و خانواده‌های آنان است، بلکه می‌تواند با کاهش‌ هزینه‌ها و مدیریت بهتر منابع پزشکی تأثیر مثبت و قابل توجهی بر جامعه و سیستم بهداشت و درمان داشته باشد. به همین دلیل، ترویج معاینات منظم و دوره‌ای توسط پزشک متخصص با توجه به سن و سابقه خانوادگی افراد و آگاهی‌بخشی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است."/>

همکاران اسنپ حامی بیماران مبتلا به سرطان پستان

همزمان با ماه آگاهی‌بخشی از سرطان پستان، اسنپ کمپین «آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان» را در ۳ بخش آگاهی‌بخشی به کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اجرا کرد.

همکاران اسنپ حامی بیماران مبتلا به سرطان پستان

به گزارش روابط عمومی اسنپ، کمپین این سامانه در مورد آگاهی‌بخشی از سرطان پستان با شعار «تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان» از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان، همزمان با ماه اکتبر، در بخش‌های مختلفی برگزار شد. آگاهی‌بخشی به کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اسنپ از مهمترین بخش‌های این کمپین بود.

در بخشی از این کمپین، تمامی همکاران اسنپ و خانواده‌های آن‌ها برای انجام سونوگرافی و ماموگرافی رایگان و غربالگری اولیه سرطان پستان به «مرکز جامع تشخیص سرطان» واقع در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برکت دعوت شدند. این طرح تا ۱۰ آبان (پایان ماه اکتبر) برای این گروه هدف فعال بود.

آگاهی‌بخشی به همکاران اسنپ

اسنپ با همکاری موسسه‌ خیریه‌ «بهنام دهش‌پور» در بخش دیگری از این کمپین تلاش کرد تا آگاهی همکاران خود را درباره سرطان پستان، از طریق محتوای آموزشی مکتوب و ویدیویی، افزایش دهد. در این آموزش‌ها نکاتی درباره علائم اولیه‌ سرطان پستان، نحوه‌ خودمراقبتی، راه‌های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان ارائه شد.

از سوی دیگر، بازارچه‌ خیریه‌ای نیز با مشارکت این موسسه برای همکاران اسنپ در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد. عواید حاصل از این بازارچه به‌طور مستقیم به موسسه خیریه دهش‌پور و برای تامین بخشی از هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان اهدا شد.

آگاهی‌بخشی به کاربران راننده‌ اسنپ

در کمپین «آگاهی‌بخشی سرطان پستان» مهم‌ترین سرمایه‌ اسنپ یعنی کاربران راننده در نظر گرفته شدند. باشگاه رانندگان اسنپ از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی خود آگاهی‌بخشی نسبت به سرطان پستان را در دستور کار قرار داد. در این راستا، یکی از اپیزودهای رادیو اسنپ به آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در مورد این سرطان اختصاص داده شد.

کمپین ادامه دارد

لازم به ذکر است اسنپ در راستای این کمپین، هجدهمین طرح نیکوکاری‌کلاب خود را به آگاهی‌بخشی کاربران مسافر درباره سرطان پستان اختصاص داد. در این بخش از کمپین که همچنان فعال است اسنپ با همکاری موسسه‌ خیریه‌ «بهنام دهش‌پور» طرح «مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی برای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم» را در بخش نیکوکاری‌کلاب اجرا می‌کند.

کاربران مسافر می‌توانند با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون پرداخت هیچ مبلغی، در این طرح مشارکت کنند. اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به خیریه پرداخت می‌کند. در این بخش از کمپین، ضمن اجرای طرح نیکوکاری‌کلاب، مخاطبان اسنپ از طریق اطلاع‌رسانی‌های متنوع در مورد ابعاد مختلف سرطان پستان مطلع می‌شوند.

تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان

طبق آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، شایع‌ترین سرطان بین زنان در کشور سرطان پستان است. این سرطان در کل جمعیت کشور نیز با شیوع ۱۱/۳ درصدی دومین سرطان شایع گزارش شده است.

تشخیص زودهنگام سرطان پستان باعث اثربخشی درمان، کاهش عوارض درمان و کاهش مرگ‌ومیر می‌شود. این موضوع نه تنها به نفع بیماران و خانواده‌های آنان است، بلکه می‌تواند با کاهش‌ هزینه‌ها و مدیریت بهتر منابع پزشکی تأثیر مثبت و قابل توجهی بر جامعه و سیستم بهداشت و درمان داشته باشد. به همین دلیل، ترویج معاینات منظم و دوره‌ای توسط پزشک متخصص با توجه به سن و سابقه خانوادگی افراد و آگاهی‌بخشی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *