لایف استار پیشگام بازار نوشیدنیهای انرژیزا
آرزو شیرزاد، مدیر مارکتینگ برند لایف استار، با معرفی جدیدترین محصولات این برند با طعم میوه ای، از غلبه بر چالشهای تولید و اخذ مجوز و همچنین نقش پررنگ لایف استار در صادرات نوشیدنیهای تخصصی به بازارهای بینالمللی خبر داد. وی همچنین اعلام کرد لایف استار با ارائه نوشیدنیهای انرژیزای با کیفیت، حامی بانوان ورزشکارمیباشد و ماموریت خود را در توانمندسازی ورزشکاران ایرانی به واقعیت تبدیل میکند. این برند با تمرکز بر سلامت و عملکرد ورزشی، به بانوان ورزشکار کمک میکند تا ستاره زندگی خود باشند.
برند لایف استار از سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را در صنعت نوشیدنی کشور آغاز کرد و در این مدت کوتاه توانسته است با عرضه دو محصول ویژه، از جمله BCAA و محصول کلاسیک خود، بازار نوشیدنیهای تخصصی انرژیزا را در ایران متحول کند.
عبور از چالشهای تولید و مجوزدهی
آرزو شیرزاد درباره مسیر رشد این برند گفت: «در ابتدا با چالشهای جدی از سوی سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد مواجه شدیم، بهویژه برای محصول BCAA که محصولی کاملاً جدید در بازار ایران بود و استاندارد مشخصی برای ارزیابی و نظارت وجود نداشت. همین موضوع مسیر دریافت مجوزها را بسیار سخت و زمانبر کرد.»
وی افزود: «در فرآیند تولید نیز محدودیتهایی وجود داشت. تولید قوطی در ایران به شکل انحصاری با یک یا دو تامینکننده صورت میگرفت و شرکتهای تأمینکننده، قدرت کافی برای تأمین نیاز کل کشور را نداشتند، اجازه واردات هم وجود نداشت و تأمین قوطی مشکلات زیادی ایجاد میکرد. خوشبختانه امروز چالش تأمین مواد اولیه داخلی تا حد زیادی حل شده، اما همچنان فرآیند تعامل با سازمان غذا و دارو با دشواریهایی همراه است.»
تنوع محصولات، رمز موفقیت استار
آرزو شیرزاد با اشاره به روند توسعه محصول در این شرکت گفت: «در سال جاری سری جدید محصولات خود را با چهار طعم کاکتوس، بلوبری، آلبالو و مرکبات، تولید کردهایم. این نوآوری علاوه بر پاسخگویی به سلایق گوناگون مشتریان، جایگاه استار را بهعنوان برند تخصصی نوشیدنی و نوشابههای ورزشی تقویت میکند. حفظ کیفیت در هر دو حوزه بستهبندی و محصول، همواره سرلوحه کار تیم ما بوده است.»