کمپانی نتا که در سال ۲۰۱۴ توسط Hozon New Energy Auto تأسیس شد، مدل‌های جذابی از جمله خودروی اسپرت دو در GT، سدان S و استیشن اسپرت S Hunting Edition را تولید کرده است. با این حال، این شرکت از اواسط سال ۲۰۲۴ با چالش‌های مالی قابل توجهی روبرو شده است که منجر به توقف تولید و تعدیل نیرو شده است. جالب اینجاست که این شرکت قرار بود به صورت وارداتی، توسط بی‌ام‌اسپیس (زیرمجموعه بهمن موتور) به بازار ایران بیاید که با این اوصاف، عرضه آن در هاله‌ای ابهام فرو می‌رود."/>

نتا، برندی که قرار بود وارد بازار ایران شود، احتمالا به تملک تویوتا درمی‌آید

در حالی که بسیاری از افراد، از حرکت کند تویوتا به سمت خودروهای تمام الکتریکی ابراز تأسف کرده‌اند، اما این شرکت اکنون در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند، به ویژه در بازار چین. گام بعدی خودروساز ژاپنی می‌تواند تصاحب یکی از بسیار برند کوچک و برقی چینی باشد که با مشکلات مالی روبرو شده‌اند.

نتا، برندی که قرار بود وارد بازار ایران شود، احتمالا به تملک تویوتا درمی‌آید

امیرمسعود عابدین: تویوتا اغلب به دلیل حرکت کند خود به دنیای خودروهای تمام الکتریکی، مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، این خودروساز ژاپنی بالاخره تصمیم گرفته تا سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه انجام دهد، با تمرکز ویژه بر بازار چین. گام منطقی بعدی برای تویوتا می‌تواند تصاحب یکی از بسیار برند برقی چینی باشد.

کمپانی نتا که در سال ۲۰۱۴ توسط Hozon New Energy Auto تأسیس شد، مدل‌های جذابی از جمله خودروی اسپرت دو در GT، سدان S و استیشن اسپرت S Hunting Edition را تولید کرده است. با این حال، این شرکت از اواسط سال ۲۰۲۴ با چالش‌های مالی قابل توجهی روبرو شده است که منجر به توقف تولید و تعدیل نیرو شده است. جالب اینجاست که این شرکت قرار بود به صورت وارداتی، توسط بی‌ام‌اسپیس (زیرمجموعه بهمن موتور) به بازار ایران بیاید که با این اوصاف، عرضه آن در هاله‌ای ابهام فرو می‌رود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *