این نسخه با رنگ‌بندی ویژه طلایی با الهام از دهه ۱۹۸۰ همراه با دو گزینه دیگر یعنی قرمز بوردو متالیک و مشکی مات متالیک عرضه می‌شود. این نسخه همچنین شامل نشان‌های ویژه، یک کتاب نفیس رومیزی درباره تاریخ ۵۰ ساله گلدوینگ و یک مدل مینیاتوری از این موتورسیکلت است. از زمان معرفی نسل ششم در سال ۲۰۱۸، هوندا بهبودهای متعددی اعمال کرده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اکنون به‌صورت بی‌سیم اشاره کرد. فضای صندوق‌عقب در مدل‌های گلدوینگ تور ۲۲ درصد افزایش یافته و زاویه و راحتی تکیه‌گاه سرنشین عقب بهبود یافته است. همچنین، سیستم صوتی ارتقا یافته و نورپردازی بهبود یافته، تجربه سفر را لوکس‌تر کرده است. نسخه بدون صندوق‌عقب به‌عنوان گلدوینگ استاندارد و نسخه مجهز به صندوق‌عقب به‌عنوان گلدوینگ تور شناخته می‌شود."/>

نام افسانه‌ای دنیای موتورسیکلت ۵۰ ساله شد /عکس

هوندا با معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از گلدوینگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، پنجاه‌سالگی این موتورسیکلت مسافرتی جذاب را جشن گرفته است.

نام افسانه‌ای دنیای موتورسیکلت ۵۰ ساله شد /عکس

به گزارش کاویان گلد، به نقل از پدال، هوندا گلدوینگ، نامی افسانه‌ای در دنیای موتورسیکلت‌های تورینگ، پنجاهمین سالگرد خود را با نسخه‌ای ویژه جشن می‌گیرد. این موتورسیکلت که از سال ۱۹۷۵ تاکنون قلب عاشقان سفر را تسخیر کرده، با ترکیبی از نوستالژی و فناوری مدرن، همچنان پیشتاز است. گلدوینگ که در ابتدا برای سفرهای طولانی طراحی نشده بود، به‌سرعت به انتخاب اول موتورسوارانی تبدیل شد که عاشق گشت‌وگذار در جاده‌های آمریکا بودند. هوندا در سال ۱۹۸۰ با معرفی مدل گلدوینگ اینترستیت، با افزودن چمدان‌های بزرگ و فرینگ محافظ باد، استانداردی را تعریف کرد که تا امروز در نسل ششم این موتورسیکلت پابرجاست. نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد، همانند مدل چهلمین سالگرد، بر ظاهر متمرکز است.

این نسخه با رنگ‌بندی ویژه طلایی با الهام از دهه ۱۹۸۰ همراه با دو گزینه دیگر یعنی قرمز بوردو متالیک و مشکی مات متالیک عرضه می‌شود. این نسخه همچنین شامل نشان‌های ویژه، یک کتاب نفیس رومیزی درباره تاریخ ۵۰ ساله گلدوینگ و یک مدل مینیاتوری از این موتورسیکلت است. از زمان معرفی نسل ششم در سال ۲۰۱۸، هوندا بهبودهای متعددی اعمال کرده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اکنون به‌صورت بی‌سیم اشاره کرد. فضای صندوق‌عقب در مدل‌های گلدوینگ تور ۲۲ درصد افزایش یافته و زاویه و راحتی تکیه‌گاه سرنشین عقب بهبود یافته است. همچنین، سیستم صوتی ارتقا یافته و نورپردازی بهبود یافته، تجربه سفر را لوکس‌تر کرده است. نسخه بدون صندوق‌عقب به‌عنوان گلدوینگ استاندارد و نسخه مجهز به صندوق‌عقب به‌عنوان گلدوینگ تور شناخته می‌شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *