اگر یکی از سدانهای معروف و محبوب ایرانخودرو، یعنی پژو پارس را فیسلیفت کنیم، چه شکلی خواهد شد؟
به گزارش کاویان گلد، به نقل از اسب بخار، سگمنت سدانهای خانوادگی را هنوز هم میتوان یکی از پرطرفدارترین دستههای خودرویی در بازار داخلی دانست. سگمنتی که حالا در کانال زیر یک و نیم میلیارد عضو چندانی ندارد و اگر هم دارد معمولاً گزینههایی هستند که یا کمبود قطعه و خدمات دارند مانند چینیها و یا به نمونههایی چون تارا و دنا پلاس ختم میشوند. به نظر میرسد جای یک خودرو مانند پارس فیسلیفت که با طراحی خوب و فضای کابین مناسب بتواند تا سالها در بازار یکهتازی کند خالیست، اما پیشنهاد هوش مصنوعی برای نسل جدید پارس چیست؟
پژو پارس فیسلیفت
پارس فیسلیفت را میتوان یکی از پروژههایی دانست که ایران خودرو تا پیش از خصوصیسازی، سخت به دنبال آن بود. حتی در این شرکت پروژهای با نام نیو پارس نیز تعریف شده بود که از پلتفرم و قوای فنی تارا برای آن قرار بود استفاده شود.