به گزارش کاویان گلد از قزوین؛ ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در راستای تحقق اهداف سازمانی، افزایش تمکین داوطلبانه مودیان، ارتقاء اعتماد مردم به دستگاه مالیاتی و ایجاد رضایت عمومی از دستاوردها و عملکرد سازمان از سوی دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی در دوره ۶ماهه صورت می گیرد.

این ارزیابی در محور عمومی شامل شاخص های «تولید محتوای رسانه ای»،  «ارتباط با رادیو و تلویزیون استانی»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباط با رسانه های خبری»، «فضای مجازی»، «پورتال سازمانی»، «تعاملات برون سازمانی»، «کارویژه» و ١٢شاخص در محور «قانون پایانه های فروشگاهی» می باشد که روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با کسب امتیاز ۹۶.۵۲۵و فاصله قابل توجه با دیگر استانها در این ارزیابی موفق به کسب رتبه اول و استان‌های فارس و خراسان رضوی نیز با امتیاز ۷۹ و ۷۶حائز رتبه های دوم و سوم شدند."/>

روابط عمومی امور مالیاتی قزوین رتبه اول را کسب کرد

در ارزیابی عملکرد ادارات امور مالیاتی سراسر کشور، روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین موفق به کسب رتبه اول شد.

روابط عمومی امور مالیاتی قزوین رتبه اول را کسب کرد

به گزارش کاویان گلد از قزوین؛ ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در راستای تحقق اهداف سازمانی، افزایش تمکین داوطلبانه مودیان، ارتقاء اعتماد مردم به دستگاه مالیاتی و ایجاد رضایت عمومی از دستاوردها و عملکرد سازمان از سوی دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی در دوره ۶ماهه صورت می گیرد.

این ارزیابی در محور عمومی شامل شاخص های «تولید محتوای رسانه ای»،  «ارتباط با رادیو و تلویزیون استانی»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباط با رسانه های خبری»، «فضای مجازی»، «پورتال سازمانی»، «تعاملات برون سازمانی»، «کارویژه» و ١٢شاخص در محور «قانون پایانه های فروشگاهی» می باشد که روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با کسب امتیاز ۹۶.۵۲۵و فاصله قابل توجه با دیگر استانها در این ارزیابی موفق به کسب رتبه اول و استان‌های فارس و خراسان رضوی نیز با امتیاز ۷۹ و ۷۶حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *