مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از ثبت و رسیدگی به بیش از ۲۶ هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ در سال گذشته خبر داد.
به گزارش کاویان گلد استان چهارمحال وبختیاری، جهانبخش سلیمیان، گفت: سال گذشته، بیش از ۲۶ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ جهت انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور و … توسط پستهای امداد سراسر استان دریافت شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب افزود: پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین همواره یکی از دغدغههای این شرکت بوده است. از آنجا که رعایت نکردن نکات ایمنی در حوزه گاز میتواند خسارات مالی و جانی جبرانناپذیری به همراه داشته باشد، این مرکز به عنوان پل ارتباطی مردم با شرکت گاز فعالیت میکند و با پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنان، در خدمترسانی به مردم نقش مهمی ایفا میکند.
وی ادامه داد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فرد با تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال یا مشکل خود، در کمترین زمان و بهترین شکل ممکن راهنمایی میشود. برخی از سوالات و مشکلات به صورت شفاهی توسط اپراتورهای مستقر در مرکز پاسخ داده میشود، اما در مواردی که نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه باشد، اقدامات لازم انجام میگیرد تا بتوانیم بهترین خدمات را با کیفیت بالا، ایمن، پایدار و در حداقل زمان ممکن به تمامی اقشار جامعه ارائه کنیم.