برادر کوچکتر زانتیا که در مسابقات داکار نیز حضور چشمگیری و ویژهای داشت، آماده حضور در یک حراجی شده است.
امیرمسعود عابدین: سیتروئن ZX برای بسیاری، ناشناخته و ناآشنا است. این خودرو در سال ۱۹۹۱ به عنوان رقیبی برای فولکس واگن گلف در کلاس متوسط عرضه شد. سیتروئن ZX قرار بود به همراه زانتیا، جانشین مدل BX (که کم و بیش دو سگمنت را پوشش میداد) شود و در جایگاهی بالاتر از سیتروئن AX قرار بگیرد. در بین بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاهی که سیتروئن از این مدل ساخت، یک نسخه ویژه و استثنایی به چشم میخورد.
سیتروئن در همان سالهای عرضه ZX، نسخهای را برای حضور در مسابقات داکار طراحی کرده بود که ZX Rallye Raid نام داشت. این هیولای برنده داکار شباهت کمی با همتای جادهای خود دارد و به شدت از تخصص موتوراسپرت سیتروئن-پژو بهره میبرد. در واقع، ZX Rallye Raid نسخه تکامل یافته پژو ۴۰۵ توربو ۱۶ Grand Raid است.