به گزارش کاویان گلد، الیکا عبدالرزاقی این روزها، اجرایی آهنگین از تراژیک‌ترین نمایشنامه ویلیام شکسپیر؛ «شاه لیر» را روی صحنه سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برده است. او که در کنار کارگردانی تئاتر، در عرصه بازیگری بارها توانایی‌اش را به‌عنوان را یک کمدینِ زن اثبات کرده است در پاسخ به این که به نظرش مرز میان کمدی و لودگی کجاست می‌گوید: «کمدی واقعی کار سختی‌ست. آن‌چه برخی با آن به شهرت می‌رسند، چیزی جز لودگی نیست. این‌که یک مرد روسری سر کند و ماتیک بزند، اسمش کمدی نیست. کمدی یعنی شوخی هدفمند، ضرب، ریتم و مکث درست.»

متن کامل این گفت‌وگو که شامل صحبت در مورد «شاه لیر» و بیشتر از آن است به زودی در خبرآنلاین منتشر خواهد شد.  

۲۴۲۲۴۲"/>

ببینید | این که یک مرد  روسری سر کند و ماتیک بزند، کمدی نیست

الیکا عبدالرزاقی، بازیگر که بارها و بارها توانایی خود را در عرصه کمدی اثبات کرده است در پاسخ به این که مرز میان کمدی و لودگی را کجا می‌بیند می‌گوید این که یک مرد روسری سر کند و ماتیک بزند، اسمش کمدی نیست.

ببینید | این که یک مرد  روسری سر کند و ماتیک بزند، کمدی نیست

به گزارش کاویان گلد، الیکا عبدالرزاقی این روزها، اجرایی آهنگین از تراژیک‌ترین نمایشنامه ویلیام شکسپیر؛ «شاه لیر» را روی صحنه سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برده است. او که در کنار کارگردانی تئاتر، در عرصه بازیگری بارها توانایی‌اش را به‌عنوان را یک کمدینِ زن اثبات کرده است در پاسخ به این که به نظرش مرز میان کمدی و لودگی کجاست می‌گوید: «کمدی واقعی کار سختی‌ست. آن‌چه برخی با آن به شهرت می‌رسند، چیزی جز لودگی نیست. این‌که یک مرد روسری سر کند و ماتیک بزند، اسمش کمدی نیست. کمدی یعنی شوخی هدفمند، ضرب، ریتم و مکث درست.»

متن کامل این گفت‌وگو که شامل صحبت در مورد «شاه لیر» و بیشتر از آن است به زودی در خبرآنلاین منتشر خواهد شد.  

۲۴۲۲۴۲

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *