به گزارش کاویان گلد از قزوین؛ «محمدرضا وثوق نیا» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: پس از چندین جلسه بحث و بررسی و برگزاری نشست های تخصصی کارشناسی، شورای اسلامی شهر با تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین از سال ۱۴۰۴ را تصویب  کرد.

وی افزود: این افزایش شامل کلیه تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی و خودروهای باری در تمامی مسیرها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۳۸درصد افزایش به طور میانگین و ۳۲درصد افزایش برای حوزه بار به طور میانگین اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در جلسات کارشناسی تعیین نرخ کرایه جدید، شاخص هایی همچون نرخ تورم، حقوق کارگر، قیمت لوازم یدکی، دستمزد تعمیرات، نرخ مواد غذایی و مشکل پول خرد در نظر گرفته شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری اجرایی گردید.

وثوق نیا در پایان بیان کرد:  شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه میتوانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مطرح کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: بدیهی است گزارش های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت."/>

افزایش کرایه‌های تاکسی در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از افزایش ۳۸درصدی کرایه تاکسی های درون شهری قزوین در سال جاری خبر داد.

افزایش کرایه‌های تاکسی در قزوین

به گزارش کاویان گلد از قزوین؛ «محمدرضا وثوق نیا» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: پس از چندین جلسه بحث و بررسی و برگزاری نشست های تخصصی کارشناسی، شورای اسلامی شهر با تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین از سال ۱۴۰۴ را تصویب  کرد.

وی افزود: این افزایش شامل کلیه تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی و خودروهای باری در تمامی مسیرها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۳۸درصد افزایش به طور میانگین و ۳۲درصد افزایش برای حوزه بار به طور میانگین اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در جلسات کارشناسی تعیین نرخ کرایه جدید، شاخص هایی همچون نرخ تورم، حقوق کارگر، قیمت لوازم یدکی، دستمزد تعمیرات، نرخ مواد غذایی و مشکل پول خرد در نظر گرفته شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری اجرایی گردید.

وثوق نیا در پایان بیان کرد:  شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه میتوانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مطرح کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: بدیهی است گزارش های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *