رونمایی از دستیار هوش مصنوعی مدیران و همچنین جدیدترین کتاب گزارش سال بازار سوپرمارکتی ایران از دیگر برنامههای این رویداد است.
دومین رویداد جامع تحلیل بازار و جایزهسال خردهفروشی ایران، IRAN FMCG، دوشنبه ۵ خردادماه، در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران برگزار خواهد شد.
در این رویداد که به همت «مجموعهدانش بنیان سلامبازار» (هایمارت) و «فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران» و با مشارکت جمعی از تشکلهای مرتبط و برندهای معتبر شکل گرفته است، جدیدترین، دقیقترین و معتبرترین اطلاعات و تحلیلهای بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران و رفتار مصرفکنندگان ارائه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در همایش تحلیل بازار خردهفروشی (سوپرمارکتی) ایران سعی بر این است که بازار بصورت ٣۶٠ درجه؛ مویرگی، زنجیرهای، آنلاین، مورد برررسی قرار گیرد و گزارشهای ارزشمندی مبتنی بر دیتا ارائه گردد. در این رساتا گزارشهای جذابی از مارکتویو، اسنپمارکت و اخرین وضعیت فروشگاههای زنجیرهای را شاهد خواهیم بود.
رونمایی از دستیار هوش مصنوعی مدیران و همچنین جدیدترین کتاب گزارش سال بازار سوپرمارکتی ایران از دیگر برنامههای این رویداد است.
این رویداد در تاریخ دوشنبه پنجم خرداد ماه ۱۴۰۴ در محل ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به آدرس خیابان طالقانی نبش خیابان موسوی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است مدیران برندهای فعال در این صنعت و بازار مشروط به همراه داشتن معرفی نامه، کارتشناسایی شرکت خود یا دعوتنامه معتبر (فیزیکی یا دیجیتال) نیاز به ثبتنام مجدد نخواهند داشت و میتوانند بدون پرداخت هزینه آزاد، در این برنامه حضور به هم رسانند.